Elk jaar gaan wij als oudste Lionsclub van Tilburg 300 levenmiddelenpakketten bezorgen. Deze pakketten bezorgen we bij die Tilburgse gezinnen die dat het hardste nodig hebben. We doen dit medio December zodat deze gezinnen zich tijdens de kerstdagen een keer geen zorgen hoeven te maken mbt uitgave voor deze speciale periode van samen zijn.

Elk jaar kunnen we middels eigen opgehaalde gelden en bijdrages vanuit het bedrijfsleven mooie pakketten aanbieden (aankoopwaarde +-10.000). Deze pakketten bestaan uit levensmiddelen maar ook uit niet levensmiddelen. Denk hierbij aan toiletpapier, schoonmaakmiddelen etc. Maar vooral gaat de aandacht naar de kinderen van deze gezinnen. Het kind kan er immers nooit niks aan doen dat sommige gezinnen zo ver onder de armoede grens leven.

Elk jaar wordt aan onze actie ook aandacht besteed in de regionale dagbladen.