17/12/2022

Ook dit jaar hebben de leden van Lionsclub Tilburg in de laatste week voor Kerstmis weer 400 levensmiddelenpakketten bezorgd bij Tilburgse gezinnen, die dat het hardste nodig hebben.  Dit zelf geïnitieerde project doen deze Lions inmiddels voor het elfde opeenvolgende jaar.

De ingekochte artikelen zijn door de leden zelf ingepakt. Een filmpje van het inpakken vind je hier. Vierhonderd boxen met levensmiddelen worden aangevuld met giften die door het bedrijfsleven en winkeliers voor deze goede zaak beschikbaar worden gesteld. Vervolgens wordt een groot deelvan de pakketten door de leden en een aantal vrijwilligers bij geselecteerde gezinnen thuis bezorgd. Hiervoor wordt samengewerkt met verschillende organisaties die actief zijn in het maatschappelijk werkveld.

De overige pakketten worden bezorgd bij Stichting de Pollepel waar de Lions leden ook deelnemen bij het uitdelen van de pakketten.

Het pakket werd mede mogelijk gemaakt door: